Verres correcteurs et super micro oled

Bonjour ,

J’envisage d’acheter un super micro oled mais je porte des lunettes a verres progressif, l’opticien a determine qu’il me fallait des lentilles correctrices pour vue de loin et m’a communique les caracteristiques avec les 3 donnees pour chaque oeil mais quand je veux faire la commande avec la remise de 50% il ne figure qu’un seul chiffre positif pour ces verres et non les 3 habituellement indiques par l’opticien.

Que dois je comprendre ?

bonne journee.

Salut, français?

Demande à ton opticien, mais si tu as des verres progressifs il te faudra les valeurs pour la vision de loin.

J’ai commandé les miens chez Honsvr pour le dream air, déjà arrivé à la maison…….

But perhaps if you post in English, you will get more replies.

Good morning ,

I am planning to buy a super micro OLED but I wear progressive lenses. The optician determined that I needed corrective lenses for distance vision and gave me the specifications with 3 data points for each eye, but when I want to place the order with the 50% discount, only one positive number appears for these lenses and not the 3 usually indicated by the optician.

What am I supposed to understand?

Have a good day.

Sure….It’s better in english

On pimax.com or HonsVR?

on pimax.com

At the moment, pimax.com only provides standard myopia options. For your situation, I recommend contacting HonsVR directly.

0K

thank’s

No worries.